Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΡΑΒΑΝΗ Εξήγησε γιατί απολύθηκε από το "Μές στην καλή χαρά"

Η πρώην "Σταρ Ελλάς" Ευαγγελία Αραβανή έλυσε την σιωπή της και μίλησε σε τηλεοπτική κάμερα σχετικά με την απόλυση της απο την τηλεόραση του ALPHA και συγκεκριμένα από την εκπομπή "Μες στην καλή χαρά". Έτσι θέλησε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους από τη δική της πλευρά.

Αναλυτικότερα, η Ευαγγελία Αραβανή παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή του STAR "Μεσημεριανή Μελέτη" και ύστερα από σχετικές ερωτήσεις, απάντησε:

"Η απομάκρυνσή μου ήταν απόφαση του καναλιού. Δεν είχαν κάποιο παράπονο. Ίσα ίσα τους άρεσα πολύ και θα θέλανε να συνεργαστούμε είτε στο άμεσο μέλλον, είτε αργότερα.

Η δομή της εκπομπής δεν μπορούσε να υποστηρίξει έξι άτομα, έπρεπε η ομάδα να γίνει πενταμελής", δήλωσε το μοντέλο και ξεκαθάρισε πως με το κανάλι δεν έχει οικονομικές διαφορές.

"Δεν μου είπαν κάτι για το μπάτζετ. Μου είπαν ότι πρακτικά η εκπομπή αυτή που ο καθένας έχει αναλάβει ένα ρόλο δε γίνεται να συνεχιστεί με έξι άτομα και ότι θα πρέπει να αποχωρήσει ένα άτομο. Αυτό ήμουν εγώ".

Από την άλλη βέβαια δεν έκρυψε τη στενοχώρια της που δεν θα είναι στη συγκεκριμένη εκπομπή, σχολιάζοντας πως "σίγουρα δεν είναι ευχάριστο το να μένεις ξαφνικά χωρίς δουλειά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...