Ήταν
το 2010 όταν η επιχείρηση με cupcakes δύο Ελληνοαμερικανίδων τράβηξε
την προσοχή του τηλεοπτικού δικτύου TLC.
Το κανάλι αποφάσισε να δημιουργήσει εκείνη τη χρονιά μια εκπομπή ζαχαροπλαστικής με στοιχεία ριάλιτι, βασισμένη στη ζωή δύο κοριτσιών, της Κατερίνας Καλλίνη και της Σοφίας Λαμοντάνιε, που ξεκίνησαν μια μικρή επιχείρηση στην Ουάσινγκτον και έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα.
Η πρεμιέρα του «DC Cupcakes», όπως ονομάστηκε η εκπομπή, έγινε στις 16 Ιουλίου του 2010 σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης και κατάφερε να συγκεντρώσει τον αστρονομικό αριθμό –για τα δεδομένα του καναλιού- του 1,1 εκατομμυρίου τηλεθεατών.
Η εκπομπή ανέβαινε συνεχώς σε νούμερα και οι συνταγές των κοριτσιών καθήλωναν το τηλεοπτικό κοινό, με αποτέλεσμα μια δεύτερη επιτυχημένη σεζόν, αλλά και την ανανέωση του συμβολαίου τους για τρίτη χρονιά φέτος.
Οι δύο αδελφές έκαναν και γκεστ εμφανίσεις σε δεκάδες επιτυχημένα τηλεοπτικά σόου, όπως τα «Martha Stewart Show», «Rachel Ray show» και το «NBC’s Today Show».
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Το κανάλι αποφάσισε να δημιουργήσει εκείνη τη χρονιά μια εκπομπή ζαχαροπλαστικής με στοιχεία ριάλιτι, βασισμένη στη ζωή δύο κοριτσιών, της Κατερίνας Καλλίνη και της Σοφίας Λαμοντάνιε, που ξεκίνησαν μια μικρή επιχείρηση στην Ουάσινγκτον και έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα.
Η πρεμιέρα του «DC Cupcakes», όπως ονομάστηκε η εκπομπή, έγινε στις 16 Ιουλίου του 2010 σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης και κατάφερε να συγκεντρώσει τον αστρονομικό αριθμό –για τα δεδομένα του καναλιού- του 1,1 εκατομμυρίου τηλεθεατών.
Η εκπομπή ανέβαινε συνεχώς σε νούμερα και οι συνταγές των κοριτσιών καθήλωναν το τηλεοπτικό κοινό, με αποτέλεσμα μια δεύτερη επιτυχημένη σεζόν, αλλά και την ανανέωση του συμβολαίου τους για τρίτη χρονιά φέτος.
Οι δύο αδελφές έκαναν και γκεστ εμφανίσεις σε δεκάδες επιτυχημένα τηλεοπτικά σόου, όπως τα «Martha Stewart Show», «Rachel Ray show» και το «NBC’s Today Show».
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...