Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Αλέξανδρος Μπουρδούμης: «Για να πω ότι παντρεύομαι, θα πρέπει να γίνει απότομα»

Έχει μπει ποτέ στον πειρασμό ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης να πάει σε κοσμηματοπωλείο αναζητώντας το κατάλληλο μονόπτερο δαχτυλίδι για την καλή του; Γιατί δεν έχει παντρευτεί ο ηθοποιός;

«Η αλήθεια είναι ότι με γυροφέρνει ο γάμος αλλά δεν έχει δέσει ακόμα το γλυκό (γέλια). Η εμπειρία μου μου έχει δείξει ότι για να πω τώρα, στην ηλικία που είμαι, ότι παντρεύομαι, μάλλον θα πρέπει να γίνει απότομα, πάνω στην τρέλα της στιγμής. Όταν αρχίζει μια σχέση και μετράει χρόνια, και δεν το αποφασίζεις, μάλλον δεν θα το κάνεις ποτέ» δηλώνει στο ΟΚ! ο ηθοποιός, και συμπληρώνει: «Επειδή οι γονείς μου ασχολούνται με τα κοσμήματα, έχω κάνει πολλά δώρα στις αγαπημένες μου. Γενικά θεωρώ ότι ένα κόσμημα είναι ότι καλύτερο μπορεί να προσφέρει ένας ερωτευμένος άνδρας σε μια γυναίκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...