Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΡΟΜΠΙ ΓΟΥΙΛΙΑΜΣ: "Η μονογαμία δεν μου φαίνεται φυσιολογική"


Robbie Williams
Robbie Williams (Photo credit: jeaneeem)
Για τον γάμο του και την απιστία μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Ρόμπι Γουίλιαμς (Robbie Williams).

Ο τραγουδιστής δήλωσε ότι ο γάμος του τον έχει αλλάξει και ότι η μονογαμία είναι μια αποστολή σε εξέλιξη.

«Είμαι πιο χαλαρός, πιο ήρεμος, πιο ευτυχισμένος. Και μετά σκέφτεσαι: θέλω να τα καταστρέψω όλα κάνοντας κάτι πραγματικά ηλίθιο. Πάντα σαμπόταρα τη ζωή μου, οπότε δεν νομίζω ότι ποτέ θα βρεθεί μια χρυσή τομή.  Αγαπάω τη γυναίκα μου, αγαπάω τη ζωή μας», είπε μιλώντας στο περιοδικό Shortlist.

Σε ερώτηση αν η μονογαμία του φαίνεται δύσκολη απάντησε πως «είναι εκατό φορές πιο εύκολη όταν δεν πίνεις, και εγώ δεν πίνω. Αν έπινα, πραγματικά θα την είχαμε πατήσει. Όταν είμαι μεθυσμένος, δεν μπορώ να το κρατήσω μέσα στο παντελόνι μου».

Ακόμα, τόνισε ότι έχει πάντα δίπλα του τη σύζυγό του. «Αν κάποιος είναι μακριά από το σπίτι του και δεν απάτησε τη γυναίκα του, πρέπει να του δώσουμε βραβείο για αυτοσυγκράτηση».
«Δεν μου έχει λείψει το φλερτ, αλλά παραμένω άνδρας. Η μονογαμία είναι μια αποστολή σε εξέλιξη. Δεν μου φαίνεται φυσιολογική, αλλά μέχρι στιγμής όλα καλά», πρόσθεσε.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...