Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Το γαλακτομπούρεκο κάνει θραύση στο Χόλιγουντ

Η Μαρίσα Τσόρτσιλ είναι μια πετυχημένη Ελληνοαμερικανίδα chef patissiere που έμαθε σε μεγάλους σταρ του Χόλιγουντ την καρυδόπιτα, τον κουραμπιέ και το γαλακτομπούρεκο. 

«Με τη φροντίδα και τις οδηγίες της γιαγιάς μου έμαθα να φτιάχνω δικές μου ελιές, σπιτικό ψωμί, γλυκά και μια μεγάλη γκάμα από αυθεντικές ελληνικές συνταγές». Πολλοί σταρ λατρεύουν τα γλυκίσματα της.

«Οι Metallica, οΡόμπερτ Ντε Νίρο, ο Ρόμπιν Γουίλιαμς, η Σίντι Κρόφορντ, ο Ελληνοαμερικανός Ντιν Καρνέζης έχουν δοκιμάσει όλα τα γλυκά μου. Εγώ ήμουν αυτή που τους μύησε στον κόσμο των ελληνικών γλυκών καθώς μέχρι τότε γνώριζαν μόνο τον μπακλαβά. Σήμερα γνωρίζουν και λατρεύουν το γαλακτομπούρεκο, την καρυδόπιτα, τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα. Δυστυχώς στην Αμερική τα ελληνικά γλυκά δεν είναι διαδεδομένα», δήλωσε σε κυριακάτικη εφημερίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...