Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Μαρία Σαράφογλου: «Αγαπώ τη δουλειά μου»

«Αγαπώ τη δουλειά μου και αυτό μου δίνει ενέργεια» εξομολογείται σε συνέντευξή της η Μαρία Σαράφογλου.


«Είναι από τη φύση της πολύ απαιτητική και δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια για ελεύθερο χρόνο, πόσο μάλλον όταν έχεις μικρό παιδί. Είναι στιγμές που νιώθω την ανάγκη, όμως, να κάνω κάποια πράγματα για τον εαυτό μου , όπως το να βγω μια βόλτα με φίλους, να κάνω λίγο γυμναστική, να διαβάσω εάν βιβλίο, να δω μια ταινία. Απλά πράγματα που κάποιες φορές μου λείπουν πολύ. Επίσης, όταν οι χρόνοι μου το επιτρέπουν, θέλω να ταξιδεύω. Είναι ο καλύτερος τρόπος ανανέωσης» δήλωσε στο «Θέμα» η δημοσιογράφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...