Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Έλενα Παπαρίζου: «Αγωνίστηκα να βγω από το σκοτεινό τούνελ στο οποίο βρέθηκα για τρία χρόνια και να ξαναδώ φως»

Για πρώτη φορά μετά την απόφασή της να κατέβει για ακόμα μία φορά στον... στίβο της Eurovision, αυτή τη φορά με τα χρώματα της Σουηδίας μίλησε η Έλενα Παπαρίζου.


Η ίδια παραδέχεται πως έχει άγχος για αυτό το νέο καλλιτεχνικό της βήμα καθώς λέει:
 

«Σαφώς και έχω άγχος! Γι' αυτό και δεν λέω ότι θα πάω στη Eurovision. Θα συμμετάσχω στο Melodifestivalen και ο κόσμος θα επιλέξει τι τελικά θα γίνει. Με τη συμμετοχή μου αυτή είναι σαν να κάνω ουσιαστικά restart. Ξεκινάω από την αρχή αφού έχω να βγάλω καινούριο τραγούδι στη Σουηδία από το 2006» λέει στο Θέμα και συνεχίζει διηγούμενη μία πολύ συγκινητική ιστορία που αφορά στον ανιψιό της:

«Στη Σουηδία έχει καθιερωθεί η Εβδομάδα της Οικογένειας στα σχολεία, όπου κάθε παιδί μπορεί να παίρνει μαζί του στο σχολείο και κάποιο μέλος της οικογένειας του. Ο γιος της αδελφής μου, γεννημένος το 2002, θέλησε να με πάρει μαζί του στο μάθημα της μουσικής. Μπαίνω στην τάξη, τα παιδιά έχουν ετοιμάσει ερωτήσεις και κάποιο κοριτσάκι μου απευθύνει το ερώτημα «Εσείς είστε γνωστή;». Ομολογώ ότι ήταν μία από τις ωραιότερες καλλιτεχνικές σφαλιάρες που έχω φάει στη ζωή μου, γιατί τότε συνειδητοποίησα ότι έλειπα από τη Σουηδία καιρό και ότι μια γενιά ούτε καν με γνώριζε.»

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...