Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΛΑΝΤΗ "Μου παίρνει αρκετό καιρό να ξεπεράσω κάποιον"

Για το πως αντιμετωπίζει ένα χωρισμό μίλησε σε συνέντευξή της, η Παναγιώτα Βλαντή.

Η νεαρή ηθοποιός ξεκαθάρισε πως δυσκολεύεται να ξεπεράσει το τέλος μια φιλικής ή ερωτικής σχέσης.

"Επειδή είμαι πολύ συναισθηματική και κάνω πάντα μακροχρόνιες σχέσεις, μου παίρνει πάντοτε αρκετό καιρό, προκειμένου να ξεπεράσω κάποιον ή κάτι που μπορεί να συνέβη και να με στενοχώρησε.

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στις ερωτικές μου σχέσεις αλλά και στις φιλικές, γιατί μπορεί να πω επίσης "δεν πάει άλλο με αυτόν τον φίλο μου". Το ποιος φεύγει πρώτος ή δεύτερος δεν έχει σημασία. Ίσως να φεύγει πρώτος ο πιο τολμηρός" δήλωσε κυπριακό "Down Town".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...