Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Φιλιππίδης: "Δουλεύω για την εφορία και τα δάνεια"


Ο Πέτρος Φιλιππίδης, εργάζεται, πληρώνει τα δάνεια και την εφορία και τονίζει ότι ποτέ δεν ήθελε να κρύψει τίποτα, γιατί "θέλω να είμαι τίμιος"...

Διαβάστε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό "ΕΓΩ"...

Έχετε κερδίσει αρκετά χρήματα από το θέατρο;

Ναι, βεβαίως. Εγώ δουλεύω, όμως, με ποσοστά. Αν μια παράσταση αποτύχει, αποτυγχάνω κι εγώ. Αν πετύχει εμπορικά, κερδίζω, δεν γίνομαι βέβαια δισεκατομμυριούχος! Μην φαντάζεστε ότι έχω πολλά λεφτά. Εγώ αυτή τη στιγμή δουλεύω για να πληρώνω την εφορία και τα δάνειά μου. Δεν κάνω μεγάλη ζωή, ποτέ δεν έκανα, δεν είχα..."λούσα". Το όνειρό μου ήταν να αγοράσω ένα σπίτι, γιατί αυτή είναι η διασκέδασή μου, να μένω σπίτι με την οικογένειά μου και τους φίλους μας. Αν δεν δουλέψω, δεν έχω για να ζήσω.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή για εσάς από τη χρονιά που πέρασε;

Μα όταν μου ήρθε το χαρτί της εφορίας. Ήταν μεγάλο το ποσό και ήταν λίγο άγριο.

Δεν μπήκατε ποτέ στον πειρασμό, όπως όλοι οι Έλληνες, να κρύψουν μέρος των εισοδημάτων τους; Βέβαια, αυτό δεν θα το παραδεχόσασταν δημόσια...

Μα δεν γινόταν. Και να ήθελα, που δεν ήθελα. Για έναν περίεργο, ηλίθιο λόγο, θέλω να είμαι τίμιος. Και λέω για ηλίθια νοοτροπία, τη στιγμή, που όλοι γύρω μας κλέβουν. Αλλά ο καθένας μας πρέπει να κάνει τη διαφορά. Δεν μπορούμε να λέμε πως πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα στην Ελλάδα κι εσύ να κάνεις τη λαμογιά.



Πηγή: ΕΓΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...