Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Μαρία Κορινθίου: «Τον αγαπάω τον Γιάννη. Ήμουν σίγουρη όταν τον παντρεύτηκα»

Η Μαρία Κορινθίου βάζει τα πράγματα στην θέση τους μιλώντας για τα δημοσιεύματα που την θέλουν διαρκώς να χωρίζει με τον Γιάννη Αϊβάζη.

«Το μονό που έχω πει είναι ότι αν κάποια στιγμή έχει επίπτωση όλο αυτό στο παιδί μου και φτάσει οτιδήποτε στα αυτιά του, τότε θα αντιδράσω αναλόγως για να μπορέσω να το προστατεύσω» δηλώνει η ηθοποιός.

Και προσθέτει πως «για εμένα από το ένα αυτί μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν, το ίδιο και του Γιάννη, αλλά κάποια στιγμή το παιδί θα μεγαλώσει και θα έχει κάποια αντίληψη»…
Με ειλικρίνεια τονίζει πως «είμαστε δυο άνθρωποι που δεν δίνουμε δικαιώματα. Τον άνδρα μου τον αγαπάω, τον στηρίζω και ήμουν σίγουρη για την απόφαση που έπαιρνα να τον παντρευτώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...