Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Κ. Κελεκίδου: Το DWTS, ο Νίκος Κουρκούλης και τα κιλά που έχασε μετά την εγκυμοσύνη!

Για τη συμμετοχή της στο “Dancing with the stars”, τον έγγαμο βίο με τον Νίκο Κουρκούλη, τον μικρό της μπόμπιρα Θάνο και τα 36 κιλά που έχασε μετά την εγκυμοσύνη της μίλησε η Κέλλυ Κελεκίδου στο περιοδικό “ΕΓΩ!”.

Μιλώντας αρχικά για το show χορού, η γνωστή ερμηνεύτρια δήλωσε: “Σέβομαι την άποψη της επιτροπής…Μερικές φορές από τη βαθμολογία μπορεί να υπάρχουν ζευγάρια που λίγο περισσότερο να ευνοούνται. Εγώ έχω ξεκινήσει από το μηδέν” και συμπλήρωσε χαρακτηριστικά: “Δεν με ενδιαφέρει αν θα βγω όμορφη ή άσχημη. Έχω μάθει στη ζωή μου να μπορώ να τσαλακώνομαι και να μην με ενδιαφέρει η εξωτερική εμφάνιση”.

Στην ερώτηση ποιος είναι ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής της απάντησε: “Ο έρωτας της ζωής μου είναι ο γιος μου. Ο άντρας μου είναι ο άνθρωπος που με ενέπνευσε να κάνω οικογένεια. Εκείνος με οδήγησε στη μητρότητα.Ο Θάνος μου δεν είναι ούτε 3,5 ετών, αλλά δείχνει από τώρα το χαρακτήρα του. Δεν ασχολείται με τα παιχνίδια του, δεν του κάνουν εντύπωση. Του αρέσουν πολύ τα μουσικά όργανα. Επίσης φοράει στολές όλη την ημέρα και υποδύεται ήρωες. Έχει μεγάλη τρέλα”.

Για τη ζωή στο σπίτι με τον Νίκο Κουρκούλη δήλωσε: “Όπως όλα τα ζευγάρια έτσι και εμείς περνάμε μέρες που είμαστε πιο ερωτευμένοι και μέρες που έχουμε τους καυγάδες μας. Η αλήθεια είναι ότι λόγω του show λείπω αρκετές ώρες από το σπίτι. Εμάς τις γυναίκες, όταν γινόμαστε μητέρες μας θεωρούν καμία φορά οι άντρες δεδομένες επειδή είμαστε συνέχεια στο σπίτι με το παιδί. Τώρα όμως με τους ρυθμούς που δουλεύω, νομίζω ότι του λείπω και το δείχνει με διάφορους τρόπους που μου αρέσουν. Δεν πίστευα ποτέ ο Νίκος έχει αυτή την πτυχή στο χαρακτήρα του”.

Πόσα κιλά πήρε όμως κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της και τι έκανε για να τα χάσει;

“Όταν έμεινα έγκυος ήμουν 53 κιλά και πήρα άλλα 36 κιλά στην εγκυμοσύνη. Δεν με τρόμαξαν ίσα ίσα τα αγάπησα. Θήλαζα το γιό μου για έναν ολόκληρο χρόνο. Μέσα σε αυτό το διάστημα, λόγω της διατροφής που έκανα με σούπες και πολλά υγρά για ένα έχω γάλα, τα κιλά σιγά σιγά έφευγαν... Γενικά έχω καλό μεταβολισμό. Το βράδυ ξεγελούσα τον εαυτό μου τρώγοντας τοστ ή φρούτα. Το μεσημέρι έτρωγα μια κανονική μερίδα, χωρίς ψωμί… Έτσι επανήλθε το σώμα μου, οπότε μια χαρά… Δεν έκανα κανένα τρελό αγώνα να χάσω τα κιλά”.

Διάβασε περισσότερα στο “ΕΓΩ!” που κυκλοφορεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...