Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

ΕΥΡΥΔΙΚΗ Ο θάνατος που τη σημάδεψε

Συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό παραχώρησε η Ευρυδίκη.

Η τραγουδίστρια εκτός των άλλων αποκάλυψε και την πιο δύσκολη στιγμή της ζωή της.

Όπως εξομολογήθηκε ο θάνατος ενός δικού της προσώπου, την ταρακούνησε και την πλήγωσε. Συγκεκριμένα η γνωστή καλλιτέχνης αναφέρθηκε στην απώλεια του αγαπημένου της παππού.

"Το πιο δύσκολο γεγονός στη ζωή μου ήταν όταν έχασα τον παππού μου, πριν από λίγους μήνες. Ήταν ο πρώτος θάνατος στην οικογένεια. Με ταρακούνησε. Ήμουν πολύ δεμένη μαζί του.

Είχα συνδέσει το σπιτάκι του παππού και της γιαγιάς, στη Λεμεσό, με τα παιδικά μου χρόνια, τις οικογενειακές γιορτές και συγκεντρώσεις. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου.

Ήρθα αντιμέτωπη ουσιαστικά με το θάνατο. Φεύγει ένας δικός σου άνθρωπος, που αγαπάς πολύ και αναγκάζεσαι να έρθεις μπροστά στο θάνατο. Ο αποχωρισμός πονάει", δήλωσε στο περιοδικό "ΕΓΩ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...