Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Κι όμως η Μαρία Ηλιάκη ζύγιζε 70 κιλά. Τι λέει η ίδια για το χάσιμο των κιλών της

Είναι μία από τις πιο κομψές παρουσιάστριες.
Η Μαρία Ηλιάκη τα τελευταία χρόνια προσέχει τη διατροφή της και κάνει γυμναστική. Στο παρελθόν όμως ζύγιζε 70 κιλά, γεγονός που έπαιζε το μεγαλύτερο ρόλο στην εμφάνισή της. πλέον έχει αυτοπεποίθηση και ξέρει τι πρέπει να τρώει. Η ίδια δήλωσε στο περιοδικό ΕΓΩ!: «Μου αρέσει πολύ το φαγητό και μου αρέσει πολύ να τσιμπολογάω, θυμάμαι ότι η μαμά μου μου έκρυβε όλα τα γλυκά στο σπίτι και πάντα τα έβρισκα. Ήταν ο μόνιμος τσακωμός μας. Μου έλεγε "Βρε παιδάκι μου, μην τρως, έχεις περιφέρεια". Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι έχω θέμα με το φαγητό, όχι κανένα τρελό θέμα, απλώς δεν μπορούσα να πειθαρχήσω. Έβλεπα και τις άλλες παρουσιάστριες που φορούσαν τα στενά και έλεγα "Τι, εγώ δεν θα βάλω ποτέ στενά;".

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...