Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

«Δεν είμαι συνοδός πολυτελείας», δηλώνει έξαλλη η αναπληρωματική Σταρ Ελλάς

Η Ντάινα Ιγροπούλου -που εδώ και δυο χρόνια σπουδάζει υποκριτική στο Λονδίνο- είδε χθες το πρόσωπο και το κορμί της να φιγουράρουν στην πρώτη σελίδα γνωστού διεθνούς site με call girls. Και έσπευσε να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

«Δεν είμαι συνοδός πολυτελείας. Δεν κάνω βίζιτες. Δε μπορώ να καταλάβω πώς το όνομά μου και οι φωτογραφίες μου βρέθηκαν στο συγκεκριμένο site. Έχω στεναχωρηθεί πολύ και δε θα το αφήσω να περάσει. Είναι πολύ πιθανόν να πήραν τις φωτογραφίες μου από το διαδίκτυο και από τις δουλείες που είχα κάνει στο παρελθόν και να τις ανέβασαν. Δε γνωρίζω τίποτε και σε λίγη ώρα θα επικοινωνήσω με την υπηρεσία δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος», δήλωσε πριν από λίγη ώρα η αναπληρωματική Σταρ Ελλάς 2009 σε γνωστό blog.

Είναι προφανές ότι χρειάζεται να είναι κάποια πολύ ηλίθια για να ανεβάσει φωτογραφίες που φαίνεται το πρόσωπό της σε ένα τέτοιο site. Πόσο μάλλον εξώφυλλα από περιοδικά που έχει κάνει.

Οπότε, η επόμενη λογική εξήγηση είναι ότι κάποιος «άσπονδος» φίλος της ανέβασε το προφίλ. Όπως π.χ. κάποια από τις συμμαθήτριές της στην σχολή υποκριτικής που δεν εκτιμά το γεγονός ότι ένα ακόμη μοντέλο προσπαθεί να γίνει ηθοποιός.

Πάντως το προφίλ της στο site ήταν εξαιρετικά ακριβές, περιγράφοντας την Νταιάνα ως Ελληνίδα, 22 ετών, που διαμένει στο Λονδίνο και σπουδάζει υποκριτική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...