Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

«Είμαι υπερβολικά σέξι για τη δουλειά μου», παραπονιέται η Σκάρλετ Γιόχανσον

Η νέα πιο ακριβοπληρωμένη ηθοποιός του Χόλιγουντ αναπολεί τους ρόλους που έχασε επειδή οι παραγωγοί την έβλεπαν μόνο ως μια σέξι γυναίκα με καμπύλες και γεμάτα χείλια. Κρίμα που δεν αντιλαμβάνεται την γελοιότητα των λεγομένων της.

«Έχω χάσει αρκετούς ρόλους επειδή με θεώρησαν πολύ σέξι. Και είναι άσχημο όταν συμβαίνει αυτό. Θέλεις να φωνάξεις 'γιατί δεν μπορείτε να δείτε τι άλλο φέρνω στο τραπέζι;'. Προσωπικά το θεωρώ πολύ ενδιαφέρον να βλέπω ηθοποιούς να μεταμορφώνονται. Και υπάρχουν πολλές φορές που είμαι κατηγορηματικά μη σέξι».

Αυτό δήλωσε η 27χρονη με αφορμή την κυκλοφορία του We bought a Zoo στην Μεγάλη Βρετανία, μια ταινία στην οποία υποδύεται μια φύλακα ζωολογικού κήπου. Μια από τις ελάχιστες φορές τα τελευταία χρόνια δηλαδή που κάποιος την προσέλαβε να παίξει κάτι πέρα από την ωραία γκόμενα. Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης αποκάλυψε και το πόσο θανάσιμα σιχαίνεται τις κατσαρίδες «Τις μισώ πραγματικά από τότε που ήμουν παιδί. Θα μπορούσα να κάνω οτιδήποτε χρειαστεί για ένα ρόλο, πέρα από οτιδήποτε έχε σχέση με κατσαρίδες. Τις βλέπω και παραλύω»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...