Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Απόστολος Γκλέτσος: «Είμαι ερωτευμένος! Έχω σχέση!» VIDEO

«Στην προσωπική μου ζωή είμαι πανευτυχής! Είμαι ερωτευμένος! Έχω σχέση» είπε χαρακτηριστικά ο Απόστολος Γκλέτσος!

Αμέσως οι δημοσιογράφοι του «Πρωινού Ant1» άρχισαν να τον ρωτούν για τη νέα του σχέση. Είναι μικρότερη; Από πού είναι; Πόσο καιρό έχουν σχέση;

Ο Δήμαρχος Στυλίδας ήταν διστακτικός και απάντησε με ένα «μμμ»! «Είναι μικρότερή μου, δεν θα σας πω περισσότερα γιατί βλέπει και το παιδί μου».

Μάλιστα δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ενός δεύτερου γάμου και ενός δεύτερου παιδιού! «Θέλω να νιώθω ασφάλεια για να παντρευτώ» τόνισε στο τέλος ο Απόστολος! Δείτε τι είπε για τη νέα του σχέση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...