Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Το "κορίτσι του καιρού" χώρισε!

Η γλυκιά Μαρία Κρούσσου, που εδώ και πολλά χρόνια μας ενημερώνει για τον καιρό από το Star, βιώνει τώρα μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή της.

Μετά από δύο χρόνια γάμου η Μαρία Κρούσσου και ο πρώην μπασκετμπολίστας και νυν μάνατζερ του Πανελευσινιακού, Νάσος Χούμπαυλης αποφάσισαν να πάρουν διαζύγιο.

Το ζευγάρι γνωριζόταν πολλά χρόνια πριν περάσει το κατώφλι της εκκλησίας και έδειχνε πολύ δεμένο.

Ο ερχομός της κορούλας τους πριν από δύο χρόνια ήταν και για τους δύο το πιο ευτυχές γεγονός της ζωής τους.

Δυστυχώς, λίγο μετά τη γέννηση του παιδιού της η Μαρία έπαθε επιλόχειο κατάθλιψη και η ψυχολογία της δεν ήταν στα καλύτερά της: «Ενιωθα χοντρή και φορούσα μαύρα, που κόβουν. Ακόμα και στη δουλειά ζήταγα να μου φέρνουν μαύρα ρούχα. Σιγά-σιγά, και με διατροφή, επανήλθα στα κιλά μου» εξομολογείται η ίδια.

Με δυο λόγια, η ζωή τους δεν ήταν όπως παλιά, και γι’ αυτό αποφάσισαν να χωρίσουν τους δρόμους τους. Η αλήθεια είναι πως μετά τον χωρισμό τους κατάφεραν να κρατήσουν καλές σχέσεις μεταξύ τους για χάρη της κόρης τους.

«Δεν πίστευα ποτέ ότι θα χωρίσω. Είχα την πιο ωραία οικογένεια, αλλά έτσι είναι η ζωή. Η αγάπη μου για τον άντρα μου οφείλεται στο ότι μου έχει χαρίσει την κόρη μου» τονίζει η Μαρία.

espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...