Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

«Έφυγα από την Αθήνα για να έχω ένα πιάτο φαγητό», δηλώνει γνωστή ηθοποιός

Η Αγγελίνα Παρασκευαϊδη, που ξεχώρισε φέτος με την παρουσία της στο σίριαλ Βασιλιάδες, αναγκάστηκε να επιστρέψει στο πατρικό της στην Μυτιλήνη. Γιατί είναι καλό πράγμα να ζεις το όνειρό σου. Ακόμη καλύτερο όμως είναι το να ζεις αξιοπρεπώς.

«Έχω μετακομίσει στην Μυτιλήνη. Μένω εκεί με τους γονείς μου. Εξάλλου επέλεξα να μη δουλέψω του χρόνου. Γιατί έτσι όπως είναι η κατάσταση, αν δεν συνεχιστούν οι Βασιλιάδες θα προτιμούσα να βάλω μια άνω τελεία και να περάσω τον επόμενο χρόνο βοηθώντας τους δικούς μου», δήλωσε η ανερχόμενη ηθοποιός στην Espresso.

Προσθέτοντας στην συνέχεια «Ο μπαμπάς μου είναι γιατρός και η μαμά μου δουλεύει στο ιατρείο. Άρα, αφού είναι έτσι η κατάσταση κι εγώ δεν μπορώ να συντηρηθώ πια, δεν θέλω να το ρισκάρω, Μέχρι τώρα ζούσα από το θέατρο. Έκανα το πείραμα να κάνω τηλεόραση για να είμαι καλύτερα οικονομικά και δεν πληρώθηκα ποτέ. Προτίμησα να βοηθήσω τον μπαμπά μου αυτή την στιγμή , όπου ξέρω ότι ένα πιάτο φαγητό θα το έχω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...