Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Σ. Παπαδόπουλος «Η κρίση ήταν πρωτίστως ηθική και εμείς την καταλάβαμε όταν έφθασε στην τσέπη μας" -VIDEO

Μια άκρως ειλικρινή συνέντευξη παραχώρησε στην τηλεόραση του Αχελώου ο δημοφιλής ηθοποιός και παρουσιαστής Σπύρος Παπαδόπουλος, ο οποίος μίλησε ανοικτά για την κρίση και την κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία, τις δυσχέρειες που αντιμετωπίζει ο χώρος του θεάματος εξαιτίας της οικονομικής κρίσης αλλά και τις προσωπικές του επιλογές.

Συγκεκριμένα ο ηθοποιός τόνισε «Η γκρίνια που υπάρχει δεν είναι ευθέως ανάλογη σε ποσότητα της φτώχειας και μιζέριας.. Έχουμε μιζεριάσει λιγότερο από ότι γκρινιάζουμε.

Πορευόμασταν λάθος και ήμασταν λίγο στον κόσμο μας.

Υπήρχαν ερωτήματα που επιμελώς παραβλέπαμε, πως κανένας δεν δούλευε και είναι γεμάτα τα μπουζούκια μέχρι το πρωί και σκορπούσαν χρήματα σε τζόγο και καλοπέραση.

Η κρίση ήταν πρωτίστως ηθική και εμείς την καταλάβαμε όταν έφθασε στην τσέπη μας, στο παντελόνι μας. Υπάρχει έρμα στο βάθος και το λαγούμι το σκάβουμε από ανάγκη, θλίψη, αδιέξοδο και θα βγουν σπουδαία πράγματα που κρύβουμε μέσα μας.

Θα συνυπάρξουμε ,θα κάνουμε μικρές συνωμοσίες και θύλακες για να επιβιώσουμε».

Αναφερόμενος στην τηλεοπτική του παρουσία ο δημοφιλής ηθοποιός αποκάλυψε «Θέλω να είμαι ειλικρινής ότι η εκπομπή στην «στην υγειά μας» μου έχει κάνει κάποια ζημιά, είναι τόση δυνατή αυτή η εκπομπή, την αγαπάει ο κόσμος, σε θεωρεί όμως και λίγο παρουσιαστή και δημοσιογράφο και όταν σε βλέπει το Θέατρο του κάνει μια θετική έκπληξη.

Αναρωτιέται και θέατρο κάνετε, μπράβο δεν το περίμενα.»

Τέλος μίλησε για το θέατρο που το χαρακτήρισε ‘το παιχνίδι του’. «Εμένα δεν μου αρέσει να φοβάμαι την κρίση και δεν μου αρέσει να το δείχνω και για αυτό θα κάνω μεγάλη και ακριβή παραγωγή. Το συγκεκριμένο έργο θα έχει και κράχτη γιατί η ηθοποιός που διάλεξα για το ρόλο στο κοροϊδάκι της δεσποινίδας, η Κατερίνα Παπουτσάκη είναι καλή ηθοποιός και κράχτης.

Δεν μου αρέσει να δουλεύω στην τηλεόραση για να πληρώνω το θέατρο.

Το θέατρο είναι το παιχνίδι μου και δεν με βάζει μέσα, αφού βγάζει τα λεφτά του.

Δεν είμαι συγκρουσιακός, δεν θέλω να χάνω χρόνο να ασχοληθώ με κάποιον που θα πει μια άσχημη κουβέντα για μένα, καταλαβαίνω ότι για να το κάνει θα το έχει ανάγκη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...