Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Κάτια Δανδουλάκη: "Δεν ψήφισα τον Παύλο Χαϊκάλη"


Για τη συμμετοχή της στο "Dancing with the Stars" μίλησε μεταξύ άλλων η Κάτια Δανδουλάκη στο περιοδικό ΟΚ αλλά και για την ξαφνική αποχώρηση του Παύλου Χαϊκάλη από την παράσταση "Να ζει κανείς ή να μη ζει". 

"Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις αποφάσεις του.
Εγώ όταν μου είπε δεν θα είμαι μαζί σας, του είπα: "Καλό δρόμο!
Ο Θεός να είναι μαζί σου"
Αλλά είναι γεγονός στεναχωρήθηκα πάρα πολύ,γιατί έπρεπε να μονταριστεί η παράσταση από την αρχή.
Ευτυχώς, είχαμε την τύχη να είναι ελεύθερος ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, διαφορετικά θα υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να μη γίνει η περιοδεία.
Και βέβαια δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι η παράσταση θα παιχτεί και πάλι τον χειμώνα, γιατί ο Χρήστος έχει ήδη συμφωνήσει να είναι κάπου αλλού" είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε απαντώντας ότι δεν ψήφισε τον Παύλο Χαϊκάλη στις εκλογές καθώς όπως είπε "δεν ψήφισα αυτό το κόμμα".
Για τη συμμετοχή της στο Dancing και τα σχόλια που ενδεχομένως θα ακουστούν απάντησε ότι "δεν με απασχολεί καθόλου τι λένε ή τι γράφουν για μένα.
Μέχρι τώρα έχω διαβάσει δημοσιεύματα με τίτλους: " Κραυγή απελπισίας της Κάτιας", "Μπαίνει φυλακή" , "Της παίρνουν το σπίτι" και δεν έδωσα καμία σημασία.
Ούτε απελπισμένη είμαι ούτε στη φυλακή με πήγαν ούτε έχασα κανένα σπίτι γιατί δεν έχω.
Ένας επιχειρηματίας είμαι που χρωστάει, όπως χρωστάνε όλοι οι επιχειρηματίες στην Ελλάδα.
Δεν μετράω τις κουβέντες μου! Εγώ θα πάω και θα κάνω αυτό που θέλω και δεν μου καίγεται καρφί τι θα πουν οι άλλοι.
Το μόνο που δεν θα έκανα είναι να συμμετέχω σε μια εκπομπή που στήνει καβγάδες.
Αλλά το Dancing with the strars δεν είναι μια τέτοια εκπομπή.
Και μου αρέσει πολύ να το παρακολουθώ.
Έβλεπα τη Φωτεινή Πιπιλή και της έβγαζα το καπέλο" είπε σχετικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...