Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Stan: "Πριν γίνω γνωστός σέρβιρα τον Ρέμο"

Σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη που έδωσε στο Πρώτο Θέμα, ο γνωστός ράπερ δεν δίστασε να αναφερθεί στον τρόπο που από σερβιτόρος πέρασε στο χώρο του τραγουδιού.

Τόνισε μάλιστα ότι οι καλύτεροι του πελάτες ήταν ο Αντώνης Ρέμος και ο Ντεμης Νικολαϊδης.

Ο λόγος για τον ράπερ Stan, ο οποίος δήλωσε:

“Έχω σερβίρει πολύ κόσμο με τον οποίο τώρα δουλεύουμε μαζί. Ο Ρέμος ήταν ο καλύτερός μου πελάτης, όπως και ο Νικολαίδης. Ήμουν φανατικός ΑΕΚτζης μικρότερος. Δεν ήρθα όμως ψωνισμένος για να γίνω τραγουδιστής. 

Τυχαία βρέθηκα στον χώρο και ακόμα λέω ότι ήταν θέλημα θεού. Ένας φίλος έκανε παραγωγές. Μια μέρα λοιπόν είμαστε στο στούντιό του και ετοιμάζουμε ένα demo που ήθελε να στείλει σε μια δισκογραφική. Μου λέει να τραγουδήσω το κομμάτι και ύστερα από μερικές μέρες μας τηλεφώνησαν για να μάθουν ποιος τραγουδάει και ποιος το έγραψε. 

Έτσι. Κανένας δεν ήξερε ότι τραγουδάω, ήξερα μέσα μου ότι το έχω, αλλά όταν έβλεπα στα διάφορα μουσικά ριάλιτι τι προωθούν, απογοητευόμουν”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...