Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Πασίγνωστος ηθοποιός: «Δεν πληρώνω τα χαράτσια. Δεν έχω λεφτά και το σπίτι μου ανήκει στην τράπεζα!»

Πασίγνωστος ηθοποιός μίλησε για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας και αποκάλυψε πώς η κρίση χτύπησε και τη δική του πόρτα! 
 
Ο ίδιος σε συνέντευξή του στο FTHIS είπε: «Αντιμετωπίζουμε τα ίδια οικονομικά προβλήματα, όπως όλοι οι Έλληνες. Ακούω ότι έρχεται φοροκαταιγίδα και στο λέω: δεν με νοιάζει. Εγώ χαράτσια δεν πληρώνω, και ούτε πρόκειται. Στο κράτος δεν χρωστάω ευρώ. Εκείνο μου χρωστάει. Έχουμε χρυσοπληρώσει τα πάντα εις διπλούν. Και τώρα καλούμαστε πάλι να πληρώσουμε; Όχι, αρνούμαι. Δεν έχω λεφτά. Το σπίτι που μένω, ανήκει στην Τράπεζα. Όταν δεν θα είμαι σε θέση να πληρώνω τις δόσεις του δανείου, θα μου το πάρουν και τέλος. Οπότε για ποιο λόγο με φορολογούν;», τόνισε αρχικά ο Πασχάλης Τσαρούχας.


Και πρόσθεσε: «Δεν κυνήγησα ποτέ το χρήμα. Και θα σου αποκαλύψω και κάτι, που μπορείς πολύ εύκολα να το επιβεβαιώσεις. Το διάστημα που έκανα σίριαλ δεν πήρα ποτέ πολλά λεφτά. Ακόμα και όταν μου τα πρόσφεραν, δεν τα δεχόμουν. Κατέβαζα το κασέ μου, γιατί δεν πίστευα ότι η δουλειά μου κοστίζει τόσο ακριβά. Και αυτό μπορούν οι παραγωγοί να το επιβεβαιώσουν. Και δεν το μετανιώνω. Θα μου πεις, αν έπαιρνα εκείνα τα μεγάλα ποσά, τώρα δεν θα είχα οικονομικά προβλήματα. Η κρίση δεν θα τελειώσει τόσο εύκολα. Ενώ οι καταθέσεις θα τελειώσουν. Και καλό θα είναι να το συνειδητοποιήσουμε. Ξέρεις τι κατάλαβα όλο αυτόν τον καιρό; Πως όλοι μας, σιγά σιγά αλλάζουμε επάγγελμα. Εγώ ασχολούμαι πλέον με τα βιβλία μου και την παρουσίασή τους σε όλη την Ελλάδα.».












Πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...