Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

O Σταν αποκαλύπτει τι τατουάζ εχει κάνει στα επίμαχα σημεία.. VIDEO.

O νεαρός τραγουδιστής μιλάει για την υστερία "αλά Ρουβά" που προκαλεί στα κορίτσια.

O Σταν είναι καλεσμένος του Γιώργου Σατσίδη την Τετάρτη στις 20.00 στο Movies& Stars στo MTV Greece.

"Tο σύστημα πετάει έξω τους κακούς τραγουδιστές!"

Κύριο μέλημα μου είναι να κάνω μουσική. Η καταξίωση έρχεται.αλλά δεν είναι αυτό που αναζητώ. Από μικρός είχα το μικρόβιο να κάνω πράγματα σχετικά με την τέχνη. Το τραγούδι θέλει θάρρος! Η κρίση είναι μια ευκαιρία εκκαθάρισης. Είσαι κακός δημοσιογράφος, κακός τραγουδιστής και ο κόσμος δε σε θέλει πολύ, αν είσαι κακός κάπου το σύστημα θα σε πετάξει έξω!


"Δεν τα έχω με την Αννα Μαρία"

Δεν έχω σχέση με την Άννα Μαρία. Την αγαπώ πολύ, ίσως λίγο παραπάνω από τους άλλους φίλους, αλλά δεν υπάρχει ερωτική σχέση.

" Έχω κάνει καφρίλες"

Όταν ήμουν μικρός ήμουν πολύ άτακτος. Έχω σπάσει καθρέφτη από αμάξι, έχω βάψει τους μισούς τοίχους του σχολείου μου που ήταν φρεσκοβαμμένοι, έχω ανοίξει κατά λάθος το πυροσβεστικό σύστημα σε ένα κτίριο και έχει γεμίσει ολόκληρο νερό.

"Το Τώρα του Σάκη μου πήρε 30λεπτά"

Τους στίχους του "Τώρα" του Σάκη Ρουβά το έγραψα σε 30λεπτά! Όλα είναι θέμα έμπνευσης και στιγμής του συγκεκριμένο κομμάτι μου βγήκε πολύ εύκολα και αβίαστα. Χαίρομαι που έγινε επιτυχία τόσο γρήγορα!

Enhanced by Zemanta

3 σχόλια:

  1. THEOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xronia poll STAN na ta ekatosti. eimai apo ti Xio edo sti Xio exo files pou kai autes einai Staner alla oloi mas sou exoume thimosi ligo epidi den exeis erthei oute mia fora sti Xio.Se parakalo STAN rla kai sti Xio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σταν εισαι ο καλυτερος [για εμενα] τραγουδιστης στο κομμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...