Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

17 μαύροι πάνω στο γυμνό κορμί της Lady Gaga

Περήφανη μέχρι σκασμού είναι η Ιταλοαμερικανίδα σταρ για το διαφημιστικό πόστερ από το νέο της άρωμα ονόματι Fame. Tόσο που δεν δίστασε να τουιτάρει την εικόνα με το που τελείωσε.

«Δεν πρόκειται να σας πω ψέματα. Έχω λίγο άγχος γιατί πάει καιρός που έχω να μοιραστώ μαζί δουλειά μου. Αλλά είμαι τόσο περήφανη για τον Στίβεν (σ.σ. Μαιζέλ, διάσημος φωτογράφος) και εμένα. Πραγματικά δεν κλείσαμε μάτι όλο το βράδυ μέχρι να το τελειώσουμε». Αυτό ήταν το συνοδευτικό σχόλιο που δείχνει 17 μικροσκοπικούς άντρες να σκαρφαλώνουν πάνω στο κορμί της Λέιντι Γκάγκα.

Ο λόγος που οι άντρες είναι μαύροι, είναι επειδή μαύρο είναι και το υγρό του αρώματος, το πρώτο του είδους τους. Μια ακόμη πρωτοποριακή ιδέα της Gaga που έρχεται και δένει με την γενικότερη γνώμη που έχει εκφράσει η σταρ για την φήμη (Fame), δηλαδή: «Η φήμη είναι μια οφθαλμαπάτη. Αν την θέλει αρκετά, οποιοσδήποτε μπορεί να την αποκτήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...