Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Γιάννης Σπαλιάρας: Φυσικά υπάρχει ρατσισμός σε αυτούς που είναι όμορφοι

Ο Γιάννης Σπαλιάρας μίλησε στο Γιάννη Βίτσα για τον ρατσισμό που βιώνουν οι άνθρωποι και απάντησε σε όσους κατηγορούν τα μοντέλα που γίνονται ηθοποιοί.

Όταν ξεκινήσατε να παίζετε σε σειρές πολλοί είπαν «Παίρνουν τον Σπαλιάρα που είναι μοντέλο, αντί για ηθοποιούς»…
Πρέπει να απαντάω σε όλη μου τη ζωή επειδή αποφάσισα να παίξω σε ένα σήριαλ; Σε ποιον πρέπει να απολογηθώ;  

Πιστεύετε ότι υπάρχει ρατσισμός τελικά απέναντι σε όσους ξεκίνησαν από το μόντελινγκ;
Φυσικά υπάρχει ρατσισμός σε αυτούς που είναι όμορφοι γιατί λατρεύουμε να πιστεύουμε ότι κάποιος που είναι όμορφος πρέπει να είναι και χαζός. Δεν χρειάζεται να τους βάζουμε όλους σε ένα τσουβάλι. Γενικά δε μου αρέσουν οι ταμπέλες. Και γιατί πρέπει να απολογηθώ επειδή κάνω πράγματα που μ’ αρέσουν; Δηλαδή ότι ξεκίνησα από αθλητής, μεταπήδησα στο μόντελινγκ και μετά στην υποκριτική. Δεν κατάλαβα γιατί ενοχλεί κάποιους αν κάποιος άνθρωπος κάνει πράγματα επειδή περνάει καλά;

Πολλοί ηθοποιοί παρόλα αυτά έχουν σχολιάσει ποικιλοτρόπως μοντέλα που πήραν ρόλους..
Εγώ δεν πήρα το ρόλο κάποιου ηθοποιού στα δύο σήριαλ που έπαιξα γιατί ήθελαν ακριβώς εμένα. Η Κοντοβά δηλαδή έγραψε το ρόλο πάνω μου. Σκέφτηκε πρώτα εμένα και μετά άρχισε να γράφει. Και στον Έρωτα δε νομίζω ότι πήρα τη θέση κάποιου άλλου παιδιού.

Πηγή: Espresso summer που κυκλοφορεί για ένα μήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...