Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Θέμης Γεωργαντάς για Άντζελα Δημητρίου: «Άσχημο πράγμα η εμμηνόπαυση»


Η Άντζελα Δημητρίου μίλησε στην εκπομπή «ΜΙΛΑ» για τον Στηβ Κακέτση, την οικογένεια της, τη συναυλία στα Κατεχόμενα και την εμφάνιση της πριν από μερικά χρόνια στα Mad awards. 

Η εμφάνιση της στα βραβεία Mad

«Έχω κάνει πολλά για το Mad .Πήγαινα για συνεντεύξεις, video clip κτλ. Σταμάτησαν ξαφνικά αυτά. Έχει γίνει κύκλωμα».

Και συμπληρώνει ότι «με φωνάξανε να πάω στα Mad για να δώσω βραβείο στον Καπετανίδη. Εγώ τον έχω κάνει συνθέτη. Αν εγώ είχα κάνει πλαστική στη μύτη γούστο μου καπέλο μου. Τη δουλειά μου όμως δεν μπορεί να μου την κατακρίνει κανείς. Ευχαριστώ πολύ τον Θέμη Γεωργαντά. Δε χρειάζεται να πάω εγώ στα βραβεία Mad. Είχαν βάλει πιτσιρίκια τα είχαν μαντρώσει και τους είχαν δώσει μπουκάλια και την ώρα που βγήκα για να δώσω το βραβείο ρίχνουν μπουκάλια». Όταν η Τατιάνα Στεφανίδου χαρακτήρισε ως  εξευτελιστική αυτή την πράξη η Δημητρίου ανέφερε το όνομα του Θέμη Γεωργαντά.

Ο παρουσιαστής έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter: «Άσχημο πράγμα η εμμηνόπαυση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...