Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Bασιλική Ανδρίτσου: "Η τηλεόραση είναι το τρίτο σπίτι μου"

Η εξομολόγηση της Βασιλικής Ανδρίτσου είναι πέρα για πέρα ειλικρινής:

«Εννοείται πως θα μου έλειπε η τηλεόραση αν έμενα εκτός! Η τηλεόραση είναι το τρίτο σπίτι μου! Την αγαπάω πάρα πολύ. Δουλεύω τόσα χρόνια στην τηλεόραση με μανία, με εμμονή, όχι μόνο για βιοποριστικούς λόγους. Θα μου στοίχιζε αν έμενα εκτός…

Παρακολουθώ πάρα πολύ τηλεόραση. Παρακολουθώ όλα τα ελληνικά σίριαλ. Δεν μου αρέσουν οι ριάλιτι εκπομπές, ούτε τα τουρκικά. Απλώς δεν είναι του στυλ μου. Η συσκευή της τηλεόρασης στο σπίτι μου είναι ανοιχτή πολλές ώρες.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...