Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Ζέτα Μακρυπούλια: «Πώς έφτασα από τα 68 κιλά στα… 51. Το στομάχι μου είχε κλείσει»

Η ηθοποιός, αποκάλυψε πως «έχω φτάσει και στα δυο άκρα. Έχει συμβεί να πάρω αρκετά κιλά για τα δεδομένα μου, και έχω φτάσει σε υπερβολή προς τα κάτω. Πρόπερσι που έκανα επί ένα χρόνο διατροφή, κατέβηκα από τα 68 κιλά στα 51, το οποίο ήταν λίγο scary.  Δεν είχα νευρική ανορεξία, αλλά αντιλήφθηκα ότι το στομάχι μου είχε κλείσει. Η φάση πέρασε, γιατί αγαπώ το φαγητό».


Γυμνάζεται όμως;

«Η γυμναστική έρχεται και φεύγει από τη ζωή μου. Τώρα δεν κάνω κάτι. Προηγουμένως έκανα pilates, αλλά κατά καιρούς έχω κάνει τα πάντα».Πλέον όπως λέει, «ξέρω τι μου ταιριάζει ως διατροφή, ξέρω πώς να χάσω κιλά, οπότε όταν το παρακάνω, μαζεύω τα περιττά».
Αποκαλύπτει δε, πως μπορεί όταν έσβηνε τα 29 κεράκια της να έπαθε ένα σοκ, αλλά «μετά τα 30, έγινε μια τρομερή αλλαγή στη ζωή μου. Μπορεί να μελαγχόλησα, αλλά άλλαξαν μέσα μου πάρα πολλά. Ήταν σαν να πάτησα στα πόδια μου. Ένιωσα το πάτημα μου πιο βαρύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...