Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Στέλιος Ρόκκος: Δεν πρόκειται να ακουμπήσω τα ναρκωτικά - Χασίς έχω πιει ένα τσουβάλι"

Είναι χωρίς αμφιβολία ένας ταλαντούχος ερμηνευτής και συνθέτης. Δεν κρύβει και δεν κρύβεται. Λέει τα πράγματα έτσι όπως ακριβώς τα αισθάνεται και τα υποστηρίζει με βαθιά πίστη. 

 Ο Στέλιος Ρόκκος σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Λοιπόν αποκάλυψε: 

«Όταν ήμουν 18 χρόνων αλήτευα πολύ, γύρναγα σαν χίπις, οι μισοί μου φίλοι ήταν πρεζόνια. Ποτέ δεν δοκίμασα από αυτό το «θέμα». Αυτό είναι να περάσεις τα όρια. Από μέσα μου ήθελα πολύ να δοκιμάσω. Όταν όμως με αυτό υπάρχει περίπτωση να μην γυρίσω πίσω? Μου αρέσει πολύ η ζωή και τη ζω όσο καλύτερα μπορώ. Δεν φοβάμαι τα ναρκωτικά, δεν πρόκειται να τα ακουμπήσω. Όσον αφορά τα ναρκωτικά που πας στον αγύριστο. Χασίς έχω πιει ένα τσουβάλι. Τους «γράφω» όλους εκείνους που νομίζουν πως είναι ναρκωτικό. Έχω καπνίσει 1000 «τσιγάρα», αλλά αν το θεωρείτε ναρκωτικό σας θεωρώ όλους ηλίθιους. Από άλλα δεν έχω δοκιμάσει, γιατί πάντα πίστευα σε αυτό που σου λέω. Με την άρση της ποτοαπαγόρευσης έκαναν την ινδική κάνναβη ναρκωτικό, για να «κονομάνε» όλοι αυτοί οι προδότες». Πηγή: Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...