Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Κάμερον Ντιαζ:«Δεν είμαι λεσβία, αλλά θα πήγαινα με τις Χάιντι Κλουμ και Κέιτι Χολμς»

Το ιταλικό περιοδικό Max επέλεξε η Κάμερον Ντίαζ για να δώσει την πιο αποκαλυπτική συνέντευξη της των τελευταίων ετών. Εκεί που μιλάει για το πόσο λατρεύει το σεξ, πόσο συχνά το κάνει και με ποιόν. 

«Λατρεύω το σεξ. Ανέκαθεν υποστήριζα ότι κάνει καλό στην υγεία και προσφέρει διαύγεια στο πνεύμα. Προσωπικά, όταν βρίσκομαι σε κρίση, το κάνω ακόμη περισσότερες φορές το πρωί. Έχω διαπιστώσει ότι είναι πολύ καλύτερο από ότι τα ναρκωτικά, το αλκόολ και τα αντικαταθλιπτικά. Για αυτό και δεν ξέρω και εγώ πόσες φορές έχω πάρει -μετά από 16ωρα γυρίσματα- το αεροπλάνο προκειμένου να βρεθώ με τον σύντροφό μου».

Και η ελεγεία της Κάμερον Ντιαζ (που αυτή την στιγμή γυρίζει το The counselor) για το σεξ, συνεχίζεται: «Αν έχω πάει με γυναίκες; Τη μια το παραδέχομαι, την άλλη το αρνούμαι. Πάντως, έλεος, είμαστε στο 2012. Δεν είμαι λεσβία, αλλά δεν είμαι και ενάντια. Η ιδανική μου σύντροφος πρέπει να είναι και όμορφη και έξυπνη. Όπως οι Χάιντι Κλουμ, Κέιτι Χολμς και Τζουλιάν Μουρ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...