Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Η τραγουδίστρια που ονειρεύεται τον εαυτό της με... τέσσερα παιδιά

Τη Δευτέρα, στις 20:30 στο ΜΤV ανοίγει την καρδιά της... 


Τι "γεύση" της άφησε η συμμετοχή της στο ριάλιτι; Θα ξαναπήγαινε η Σάγια σε τέτοιο show;

"Θα ξαναέμπαινα σε ριάλιτι αν υπήρχε κάποια πρόκληση για μένα. Πριν μπω στο Dancing είδα τα αντίστοιχα του εξωτερικού και είπα αφού μπορούν αυτοί μπορώ κι εγώ. Θα ξαναέμπαινα αλλά μάλλον σε κάτι διαφορετικό. Δε σκέφτηκα ποτέ τη δημοσιότητα που θα συνόδευε την παρουσία μου εκεί".

Όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα Espresso, η ίδια μιλώντας για τους Έλληνες λέει:
"Οι Έλληνες είναι πολύ γοητευτικοί. Είναι ταυτόχρονα ευγενικοί και αλήτες..."

Με παππού Ινδιάνο, γιαγιά Εσκιμώα, μαμά Νοτιοαμερικάνα και μπαμπά Δανό, η ίδια θα μπορούσε να ζει σε πολλά μέρη της γης, ωστόσο επέλεξε τη χώρα μας καθώς όπως λέει στη συνέντευξή της "Η Ελλάδα είναι η οικογένειά μου"...

Αν και δεν έχει βρει το άνδρα που ψάχνει, ξέρει ωστόσο ότι αγαπάει πολύ τα παιδιά...
"Μου αρέσουν πολύ τα παιδιά. Έχω φανταστεί τη ζωή μου με τέσσερα παιδιά. Θέλω να βγουν όλες μου οι ρίζες"...

Περισσότερα στην τηλεοπτική συνέντευξή της τη Δευτέρα, από το MTV...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...