Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Παναγιώτης Μπουγιούρης: Η απάντησή του για το αν είναι ζευγάρι με Κύπρια δημοσιογράφο

Πολλά είναι τα δημοσιεύματα που θέλουν τον Παναγιώτη Μπουγιούρη ζευγάρι με την Κύπρια δημοσιογράφο, Στέλλα Στυλιανού.


Μάλιστα οι παπαράτσι τους απαθανάτισαν σε έξοδό τους και ο ηθοποιός ρωτήθηκε σε συνέντευξή του για το αν είναι ή όχι με την δημοσιογράφο ζευγάρι. 


«Όπως κάνω από τότε που με ξέρεις, δεν θα σου απαντήσω σ' αυτό. Δεν έχω θέμα πάντως με το να με βγάλουν μια φωτογραφία, αν βγω με την παρέα μου -στα όρια, βέβαια, του χαριτωμένου παιχνιδιού- όπως και συνέβη ήδη αρκετές φορές. Και θα σου εξηγήσω το λόγο που δεν θα σου απαντήσω συγκεκριμένα: αν εγώ αρχίσω να κάνω δηλώσεις σε μια προσωπική συνέντευξη, τότε ξεπερνάμε τα όρια του "χαριτωμένου". Δεν έχω πρόβλημα να υπάρχει και αυτό το κομμάτι διασημότητας, απλώς δεν έχω λόγο να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω το οτιδήποτε», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town, Κύπρου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...