Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Φαίη Σκορδά: «Κοιμάμαι και ξυπνάω χαμογελαστή»

Η Φαίη Σκορδά ξεκίνησε τις καλοκαιρινές της διακοπές. Η παρουσιάστρια είναι ευχαριστημένη από την πορεία της εκπομπής της και δεν κρύβει την ευτυχία της. 

 «Έχουμε ακριβώς τον ίδιο τρόπο σκέψης πάνω στη δουλειά. Αυτό είναι το μυστικό. Μπορεί να είμαστε τελείως διαφορετικοί, αλλά στη δουλειά λειτουργούμε με τον ίδιο τρόπο», δήλωσε σε συνέντευξή της στο Down town της Κύπρου για την συνεργασία της με τον Γιώργο Λιάγκα και συνέχισε: 

«Προσπαθώ να δίνω το καλύτερο που μπορώ να δώσω, γιατί πιστεύω πως μόνο έτσι μετά εγώ θα είμαι καλά. Δεν σημαίνει βέβαια πως πάντα αυτό το καλό θα μου δοθεί και ως απάντηση, αλλά ξέρω πως εγώ τουλάχιστον είμαι χαρούμενη. Κοιμάμαι χαμογελαστή και ξυπνάω χαμογελαστή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...