Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

«Δεν είμαι περήφανος που είμαι gay», δήλωσε γνωστός Έλληνας ηθοποιός

Ο Χρήστος Σιμαρδάνης μιλά ανοιχτά για άλλη μια φορά για τη σεξουαλική του ταυτότητα σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε σε τηλεοπτικό περιοδικό. Εξηγώντας το γιατί δεν έχει νόημα να είσαι περήφανος για το τι κάνεις στο κρεβάτι σου.

«Την ημέρα του Gay Pride μου ζήτησαν από ραδιοφωνικό σταθμό να μιλήσω, αλλά τους είπα ότι δεν συμφωνώ. Δεν είμαι περήφανος που είμαι ομοφυλόφιλος. Κανείς δεν μπορεί να είναι περήφανος για το τι κάνει στο κρεβάτι του. Είναι σαν να λες 'είμαι περήφανος που έχω αυτιά'. Δεν μπορείς να είσαι περήφανος επειδή είσαι θηλαστικό ή επειδή έχεις δύο αυτιά. Περήφανος μπορείς να είσαι για χίλια δύο άλλα πράγματα», ήταν η πλήρης δήλωση του γνωστού ηθοποιού στο TV Έθνος.

Ο οποίος επίσης διευκρίνισε το γιατί αποφάσισε να είναι τόσο ειλικρινής και αν θα το έκανε ξανά:

«Από 16 ετών δεν υπήρχε άνθρωπος γύρω μου που να μην ξέρει ποιος είμαι και τι θέλω. Δεν το έκανα από επαναστατικότητα, αλλά γιατί βαριόμουνα να λέω άλλα και να εννοώ άλλα. Κανείς μας δεν ξέρει πότε θα πεθάνει και είναι βλακεία να χαρίζεις χρόνο από τη ζωή σου. Σήμερα, δεν θα έκανα ποτέ τη δήλωση αυτή στο περιοδικό, που έγινε λίγο εξ' ατυχήματος, γιατί αυτό είναι τροφή για μεσημεριανές εκπομπές».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...