Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Ευγενία Δημητροπούλου: Δεν μου αρέσει καθόλου να ασχολούνται με την προσωπική μου ζωή

Τι τρέχει τελικά με τον Άλκη Κούρκουλο;


Tα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών θέλουν την Ευγενία Δημητροπούλου ζευγάρι με τον Άλκη Κούρκουλο. Για αυτά τα δημοσιεύματα, αλλά και για την ταινία στην οποία θα συμμετάσχει με πρωταγωνιστές τον Βίγκο Μόρτενσεν και τη Κίρστεν Ντανστ μίλησε η νεαρή ηθοποιός καλεσμένη στο Πρωινό ΑΝΤ1, το μεσημέρι της Πέμπτης.


«Δεν λέω τίποτα, δεν απαντάω σε τίποτα, δεν δίνω καθόλου τροφή σε όλο αυτό και αφήνω κάποιον να γράψει ό,τι θέλει. Δεν μου ήταν καθόλου ευχάριστο πάντως όλο αυτό, γιατί δεν ήταν κάτι που εγώ έχω προκαλέσει. Νομίζω δεν έχω απαντήσει ποτέ σε κάτι τέτοιο. Δεν μου αρέσει καθόλου να ασχολούνται με αυτό το κομμάτι της ζωής μου», είπε σχετικά με το φημολογούμενο ειδύλλιο της με τον συμπρωταγωνιστή της στην «Πρόβα Νυφικού», Άλκη Κούρκουλο.

Όσο για τη συμμετοχή της στην ταινία «2 Faces Of January», η Ευγενία Δημητροπούλου σημείωσε: «Έχω έναν πολύ μικρό ρόλο. Είναι μια παραγωγή Χολιγουντιανή, είχε γυρίσματα και στην Ελλάδα, τα δικά μου γυρίσματα έγιναν στην Κωνσταντινούπολη. Πρωταγωνιστές είναι ο Βίγκο Μορτενσεν, η Κίρστεν Ντανστ και ο Όσκαρ Άιζακ και στην ταινία μιλάω αγγλικά και ελληνικά. Η δική μου συμμετοχή είναι πολύ μικρή, αλλά όταν είναι τόσο μεγάλες παραγωγές αξίζει να το λες. Ήταν σαν να ζω ένα παραμύθι, ειδικά όταν είδα πως έχω ένα τροχόσπιτο δικό μου».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...