Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Μαριάντα Πιερίδη: Ήμουν ξύπνια στον τοκετό για να ξέρω τα πάντα

«Τρελάθηκα, δεν το πίστευα ότι αυτό το πλασματάκι είναι δικό μου»

Για τη γέννηση του γιου της, αλλά και για το πώς αισθάνθηκε την πρώτη φορά που κράτησε το μωράκι στην αγκαλιά της μίλησε η Μαριάντα Πιερίδη σε απογευματινή εκπομπή.

«Ήρθε μια εβδομάδα πριν μπω στον ένατο μήνα. Είμαι καλά, τι να σου πω. Όλα τέλεια! Γέννησα με καισαρική, αλλά ήμουν ξύπνια γιατί ήθελα να ξέρω τα πάντα», είπε η τραγουδίστρια, σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή «Μίλα», το απόγευμα της Τρίτης.

Όσο για τη στιγμή που κράτησε για πρώτη φορά τον γιο της στην αγκαλιά της, τα ξημερώματα της Κυριακής; «Τρελάθηκα, δεν το πίστευα ότι αυτό το πλασματάκι είναι δικό μου. Έκλαψε αμέσως με το που γεννήθηκε, τώρα όμως το μωράκι είναι αρκετά ήρεμο», είπε η τραγουδίστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...