Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Κωνσταντάκη: «Έχω υπάρξει επί πολλά χρόνια σερβιτόρα»

«Έχω χτυπήσει ξημερώματα λιώμα το κουδούνι του»...


Η Μαρία Κωνσταντάκη μιλάει στο περιοδικό ΕΓΩ και τον Γιάννη Βίτσα για τις δικές της αλήθειες, τολμώντας ακόμα και να τσαλακώσει την εικόνα της.

Υπήρξαν περίοδοι που πέρασες δύσκολα οικονομικά;

Όχι. Και αυτό όχι γιατί πήγαιναν καλά τα πράγματα με το θέατρο και την τηλεόραση, αλλά επειδή πάντοτε έκανα άλλες δουλειές. Έχω υπάρξει επί πολλά χρόνια σερβιτόρα. Έχω δουλέψει υπάλληλος σε λογιστικό γραφείο, μέχρι και σε αποθήκη κοσμημάτων, σε κατασκηνώσεις, εστιατόρια και κλαμπ. Πάντα είχα μια παράλληλη απασχόληση. Ούτως ή άλλως, η σχέση μου με το θέατρο άρχισε να βελτιώνεται μετά τις δουλειές μου στην τηλεόραση. Πριν από αυτό το γεγονός, δεν ετίθετο καν θέμα ότι θα μπορούσα να συντηρηθώ από το θέατρο. Η ενασχόλησή μου με το ραδιόφωνο επίσης με έχει βοηθήσει απίστευτα. με έχει συντηρήσει και ψυχολογικά, επειδή παίρνω συνάισθημα από τον κόσμο.

Ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που έχεις κάνει για έναν έρωτα;

Έχω κάνει διάφορα. Έχω χτυπήσει ξημερώματα λιώμα το κουδούνι του. Γενικά μια εποχή το παραπάνω ήταν μέρος της καθημερινότητάς μου. Όσο και αν το προσπαθούσα κατά τη διάρκεια της νύχτας, γύρω στις πέντε το πρώι μου "γύρναγε" το κεφάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...