Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Μάκης Πουνέντης: «Έβγαλα ανθρώπους από τη ζωή μου που δεν άξιζαν»

Παραδέχεται πως χρωστά αρκετές «συγγνώμες» ενώ με τον ερχομό του νέου έτους έκανε πολλά ξεκαθαρίσματα!


Ο λόγος για τον Μάκη Πουνέντη, ο οποίος λέει σε πρόσφατη συνέντευξη του στο περιοδικό Εγώ: 


«Η αλήθεια είναι πως χρωστάω μια συγγνώμη σε αρκετούς. Τη χρονιά που πέρασε -στο πλαίσιο ενός απολογισμού που έκανα- έκλεισα παλιά συμβόλαια με ανθρώπους που έχω αδικήσει ή πληγώσει. Το να κλείνεις συμβόλαια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι φταις μόνο εσύ, αλλά και πως δεν έχεις πια άλλη ανοχή σε πράγματα και καταστάσεις. Έβγαλα επίσης ανθρώπους από τη ζωή μου που δεν άξιζαν», λέει και καταλήγει απαντώντας σε αυτούς που του καταλογίζουν πως αδίκησε καλλιτέχνες την περίοδο που ήταν στην Heaven. «Δεν κάνω αυτήν τη δουλειά για να αποκτήσω φίλους ούτε για να είμαι αρεστός. Έχω φίλους. Βλέποντας το με απόσταση χρόνου τώρα πια, δεν πιστεύω ότι έχω αδικήσει κάποιον, απλά ενδεχομένως θα μπορούσα να έχω δουλέψει περισσότερο για ορισμένους καλλιτέχνες. Να τους αφιερωθώ πιο πολύ. Σε αυτήν τη δουλειά, όμως, δεν είναι λίγες οι στιγμές που βρίσκεσαι ανάμεσα σε πολύ σημαντικά διλήμματα», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...