Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Ναυπλιώτου: «Ήμουν πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου. Μου ήταν αδύνατο να με επιβραβεύσω»

Η Μαρία Ναυπλιώτου σε παλαιότερη συνέντευξή της είχε δηλώσει ότι μικρότερη ήταν αυστηρή με τον εαυτό της και μεγαλώνοντας την αγάπησε περισσότερο.


Η ηθοποιός εξήγησε σε πρόσφατη συνέντευξη τι ήθελε να πει με αυτή της τη δήλωση. 


«Ήμουν ένα ανήσυχο παιδί. Αυτό δεν έχει πάντα θετική χροιά. Ακούγεται γοητευτικό, αλλά δεν είναι τόσο-πάντα! Ένα από τα αρνητικά συμπτώματα της ανησυχίας, έχει και θετικά, αλλά ένα αρνητικό, που είχα ήταν πως ήμουν πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου. Μου ήταν αδύνατο, να με επιβραβεύσω, όταν χρειαζόταν. Κατά συνέπεια, δεν ήμουν ικανοποιημένη με αυτό που έκανα ή ήμουνα. Σιγά-σιγά, περνώντας τα χρόνια και δημιουργώντας μια σχέση με τον εαυτό μου, η εμπειρία και η ωριμότητα, με οδήγησε στο να μου αρέσω περισσότερο. Να περνάω καλύτερα μαζί μου. Κατάλαβα πως, όταν είσαι αυστηρός-τόσο πολύ-με τον εαυτό σου, του αποκλείεις και το ενδεχόμενο να γίνεις καλύτερος. Ακριβώς γιατί έχεις συνεχώς μια κριτική στάση απέναντι στα πράγματα και δεν αφήνεις στον εαυτό σου να κάνει λάθη, να μάθεις μέσα από αυτά...όχι μόνο στη Τέχνη, αλλά και σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής»,δήλωσε στο «My Salonika».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...