Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Ο Θάνος Πετρέλης μιλά για το καλλιτεχνικό “διαζύγιό” του από τον Φοίβο!

Ο Θάνος Πετρέλης αναφέρθηκε στη σχέση του με το γνωστό μουσικοσυνθέτη Φοίβο και το καλλιτεχνικό «διαζύγιο», καθώς μετά από 10 χρόνια συνεργασίας δεν θα του γράψει τραγούδια στο νέο του cd!


Πώς κατέληξε στην απόφαση να μη συνερ­γαστεί με τον Φοίβο;


"Εννοείται ότι του είπα να συνεχίσουμε. Ο Φοίβος ίσως θεώρησε ότι ήταν η στιγμή, επειδή υπάρχουν και πολλές ανακατατάξεις. Είδαμε ότι ακόμα και με τη Δέσποινα (Βανδή) και με άλλους καλλιτέχνες έχουν κάνει ένα καινούργιο reset. Πιστεύω ότι είναι μια στιγμή που ο Φοίβος ίσως ήθελε να ξεκουραστεί ή να κάνει κάποια άλλα πράγματα. Δεν είμαι αρμόδιοδ να απαντήσω 100% εκ μέρους του. Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει «διαζύγιο» με τον Φοίβο, είμαι στην εταιρεία του και είναι δίπλα μου ακόμα και αυτή τη στιγμή. Αφού είπαμε ότι δεν θα γίνει η δουλειά μαζί του, με ρώτησε ποιον σκέφτομαι, που θα ήταν εκείνος που θα μπορούσε να μου κάνει τα τραγούδια. Η πρώτη μου σκέψη ήταν ο Αλέκος Χρυσοβέργης και ο Σπύρος Γιατράς. Είναι αξιόλογοι, πετυχημένοι, λαϊκοί συνθέτες, οι οποίοι έχουν αφήσει τα διαπιστευτήρια τους όλα αυτά τα χρόνια. Πρόκειται για ένα άλμπουμ που έχει μόνο δικά τους τραγούδια, εξολο­κλήρου δική τους δουλειά" είπε στο Λοιπόν ο τραγουδιστής .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...