Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Μάνος Ιωάννου: Δεν μου αρέσουν τα κοριτσάκια, μου αρέσουν οι γυναίκες

Ο νέος σύντροφος της Ναταλίας Γερμανού μιλάει για τις γυναίκες που προτιμά


Για τη σχέση του με το αντίθετο φύλο, την προσωπική του ζωή, αλλά και τη συμμετοχή του στα «Κλεμμένα Όνειρα» μίλησε ο Μάνος Ιωάννου σε τηλεοπτικό περιοδικό.

Μιλώντας για την επιστροφή του στην τηλεόραση, μετά το άδοξο τέλος της σειράς «Βασιλιάδες» από την οποία έγινε ευρύτερα γνωστός, ο 25χρονος ηθοποιός είπε: «Ήταν κάτι πολύ ευχάριστο να χτυπήσει το τηλέφωνό μου και να βρεθώ στο συγκεκριμένο σίριαλ. Είναι όλα μια χαρά, ο ρόλος μού αρέσει πολύ. Είναι ένα παιδί που είναι παρθένος και η μητέρα της κοπέλας που έχει σχέση τού κάνει κάποια μαθήματα για να ξεπεράσει κάποια προβλήματα που έχει... Στο τέλος “την πατάει” με τη μητέρα. Έτσι θα δούμε τον Μάρκο να κάνει σχέση με τη μάνα της κοπέλας του».

Σε ερώτηση σχετική με τις σχέσεις με διαφορά ηλικίας, είπε στο περιοδικό «Λοιπόν»: «Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν τα κοριτσάκια, μου αρέσουν οι γυναίκες. Το θέμα είναι να σε ιντριγκάρει μια γυναίκα. Εννοείται ότι είμαι υπέρ των σχέσεων» δήλωσε και συνέχισε: «Έχω κάνει σχέση με μεγαλύτερη γυναίκα, αλλά δεν θα σου πω το όριο ηλικίας».

Τέλος, αποκάλυψε πως υπήρξε θαυμάστρια που ήταν παραπάνω διαχυτική από ότι έπρεπε μαζί του: «Αρκετές φορές έχει συμβεί, αλλά τι να κάνω; Το πιο ακραίο που έχει συμβεί είναι να μου δώσει ένα κορίτσι ένα πεταχτό φιλί στο στόμα. Εκεί πώς να το αντιμετωπίσω; Τα χάνω, γελάω, αλλά, εντάξει, ας υπάρχει κάποιο όριο», ενώ συμπλήρωσε: «Έρχονται και μου ζητάνε το τηλέφωνό μου, αλλά δεν το έχω δώσει ποτέ».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...