Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

«Έχω συνευρεθεί ερωτικά με 17 ανθρώπους, αυτό είναι το ρεκόρ μου», δηλώνει ο Νίκος Μουρατίδης

Για την πολυτάραχη ερωτική του ζωή μίλησε -μεταξύ άλλων- ο Νίκος Μουρατίδης σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.


«Η πρώτη μου ερωτική εμπειρία ήταν όταν ήμουν 14 ετών, στο Γυμνάσιο. Έχω κάνει σχεδόν τα πάντα γύρω από το σεξ. Και διαδικτυακό και τηλεφωνικό και όρθιο και ξαπλωτό και σε δημόσιο χώρο». Αυτό δήλωσε ο Νίκος Μουρατίδης στο Εγώ Weekly.

Προσθέτοντας ότι έχει υπάρξει μηχανή του σεξ και, σχετικά με το αν έχει συνευρεθεί ερωτικά με περισσότερους από τρεις ανθρώπους « Θεέ μου... Τι ερώτηση είναι αυτή; Το ρεκόρ μου είναι 17! Ναι, ναι, άκουσες πολύ καλά. 17!».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Νίκος Μουρατίδης μίλησε για την χρήση ναρκωτικών («Δοκίμασα πρώτη φορά χασίς στα φοιτητικά μου χρόνια. Κι άλλες ναρκωτικές ουσίες.Έχω κάνει σχεδόν τα πάντα, αλλά καμία τέτοια ουσία δεν με ενθουσίασε τόσο ώστε να συνεχίσω. Ήμουν πάντα natural high») και το πόσο κοντά έφτασε στον πάτο («Το 2006 νομίζω ήταν. Σερνόμουν. Πάτος δεν θα πει τίποτα! Ένα πρωί που γύριζα σπίτι και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη του ασανσέρ τρόμαξα. Από την επόμενη έκοψα τα πάντα, όπως αλκοόλ, τσιγάρο, ξενύχτι και όλα τα υπόλοιπα. Από τότε έχω ξαναβρεί τον εαυτό μου»).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...