Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Αποκάλυψη ηθοποιού: “Είχα τρελάνει τον εξομολόγο μου! Tου έλεγα, ότι έχω ερωτική σχέση με τη θεία μου”

Γνωστός ηθοποιός μίλησε μεταξύ άλλων για τα χρόνια της «αθωότητας», αλλά και της εξαπάτησης!

Υπάρχει ένα χαρακτηριστικό της παιδικής του ηλικίας, που το διατηρεί έως σήμερα; Ο Κωνσταντίνος Τζούμας αποκαλύπτει στην εφημερίδα Real:
"Την εξαπάτηση... Έχεις ακούσει να λένε πόσο αθώα είναι η παιδική ηλικία. Εγώ λέω ότι τα παιδικά χρόνια δεν έπρεπε να λέγονται 'της αθωότητας' αλλά 'της εξαπάτησης'. Εμάς μας εξαπατούσαν οι μεγάλοι, το κράτος, το σχολείο, το σύστημα, το κατηχητικό, ο στρατός. Τους εξαπατούσαμε κι εμείς, όμως, για να περάσουμε καλά, να κλέψουμε κάνα φράγκο από την τσέπη του μπαμπά, ή να στριμώξουμε επάνω στο παιχνίδι και στο κρυφτό, κανένα ωραίο συνομήλικο κορμάκι-κοριτσιού ή αγοριού, αδιάφορο...Στους δικούς μου δεν μιλούσα για όλα αυτά, αλλά τον εξομολόγο τον είχα τρελάνει. Του εξιστορούσα δεκάδες ψεύτικα αμαρτήματα, για να ...ψηλώνω τον εαυτό μου και να φαίνομαι στα μάτια του μεγαλειώδης έτσι νόμιζα. Ήμουν ο μικρός που βιάζεται να μεγαλώσει και προσποιείται ότι έχει σχέση ερωτική με τη θεία του, ότι κλέβει τους γείτονες, ότι έχει βάλει χέρι στο κοριτσάκι της χήρας που ζει απέναντι, ότι τις νύχτες την κοπανάει από το σπίτι μπαινοβγαίνοντας από το παράθυρο...Κατάλαβα από νωρίς ότι η μοίρα μου είναι να προσποιούμαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...