Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Αννίτα Πάνια: «Δεν έχω κάνει και τα πιο ποιοτικά πράγματα του κόσμου!»

Αποφάσισε να κάνει την αυτοκριτική της και να είναι σκληρή με τον εαυτό της μπροστά από την κάμερα η Αννίτα Πάνια, η οποία το απόγευμα του Σαββάτου στο πλαίσιο της εκπομπής της αναφέρθηκε στις επιλογές που έχει κάνει στην τηλεόραση όλα αυτά τα χρόνια, μην διστάζοντας να κάνει ακόμα και ιδιαίτερα αιχμηρά σχόλια.
   
Η εξομολόγηση της παρουσιάστριας της εκπομπής «Αννίτα SOS» του Alpha έγινε την ώρα που δίπλα της καθόταν η καλεσμένη της, Νανά Καραγιάννη: «Αισθάνομαι ότι είμαι ένας άνθρωπος που με τεράστια ευκολία έχω δημιουργήσει τηλεθεατές στο παρελθόν. Δεν έχω κάνει και τα πιο ποιοτικά πράγματα του κόσμου! Βεβαίως δεν ντρέπομαι για τίποτα από ό,τι έχω κάνει, αλλά δεν θεωρώ ότι έχω χρησιμοποιήσει το 100% του μυαλού μου. Έχω υποβαθμίσει κι εγώ πάρα πολύ τον εαυτό μου, στο όνομα του να κάνω επιτυχίες, εμπορικά πράγματα, να είμαι εντάξει απέναντι στους καναλάρχες και να τους φέρνω νούμερα. Έχω υποτιμήσει πάρα πολύ τον εαυτό μου. Έχω κάνει πράγματα τα οποία ήταν κόντρα σε εμένα -πράγμα το οποίο αισθάνομαι ότι δεν κάνω φέτος και χαίρομαι γι’ αυτό που συμβαίνει. Κι εγώ έχω κοντραριστεί πολύ με την πάρτη μου. Κι εγώ έχω πάει στους γιατρούληδες και στους ψυχιατρούληδες. Κι εγώ έχω ψάξει γιατί παίρνω αυτές τις στροφές, και δείχνω άλλες στροφές από αυτές που παίρνω. Κι έχω υπάρξει και πάρα πολύ κότα, κι έχω υπάρξει και πολύ μαγκάκι -παραπάνω απ’ όσο πρέπει- και παραπάνω κότα απ’ όσο πρέπει απέναντι στον εαυτό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...