Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Ποια είναι η νέα σύντροφος του Αλέξη Γεωργούλη;



Ο Αλέξης Γεωργούλης βρέθηκε καλεσμένος στην Σταματίνα Τσιμτσιλή, και στην... εκπομπή FTHISTV. Χαλαρός και ευδιάθετος, έκανε πλάκα συνεχώς με την παρουσιάστρια και μίλησε για την περιοδεία του.

Όταν η Σταματίνα τον ρώτησε για τα προσωπικά του και αν έχει σκεφτεί να γίνει πατέρας τότε εκείνος απάντησε: "Έχω φλερτάρει με την ιδέα του να γίνω πατέρας, όταν έκανε παιδί ο αδελφός μου και έγινα θείος και νονός. Έτσι έχεις εσύ τα θετικά ενός παιδιού και άσε τους γονείς να τραβάνε τα ζόρια. Έχουν περάσει γυναίκες από τη ζωή μου που μου έβγαλαν το συναίσθημα να γίνω πατέρας. Και σε περιόδους ανωριμότητας αλλά και μεταγενέστερα. Ούτε όταν δεν ήμουν αναγνωρίσιμος δημιουργούσα στις γυναίκες ασφάλεια. Νομίζω ότι είμαι πολύ παιδί και δεν δημιουργώ ασφάλεια στις γυναίκες. Νιώθω πολύ εξερευνητής και τους κομπλάρω. Δεν μου λείπει ένας έρωτας, γιατί τον έχω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...