Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Ποιος αποκάλεσε «γριά και άσχημη» την Ευδοκία Ρουμελιώτη;


Πρώτη φορά η Ευδοκία Ρουμελιώτη συναντήθηκε on air με τον αδερφό της Γιώργο.

Η γνωστή ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στην ραδιοφωνική εκπομπή του αδερφού της «Ερασιτεχνικά» που παρουσιάζεται καθημερινά από τη συχνότητα του Alpha 98,9 και του εξομολογήθηκε ποιος την αποκάλεσε γριά και άσχημη πριν από μερικές ημέρες.

«Ήμουν σε ένα πολυκατάστημα όταν ήρθε δίπλα μου ένα παιδάκι και με ρώτησε αν είναι η 'Μαρίζα' από το 'Θα βρεις το δάσκαλο σου'. Του είπα 'ναι, αγάπη μου εγώ είμαι'. Τότε άρχιζε να φωνάζει: 'Μαμά, μαμά αυτή είναι. Πόσο γριά και άσχημη είναι'», περιέγραψε γελώντας η ηθοποιός.


Πηγή: espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...