Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

«Έχω υπάρξει τρίτο πρόσωπο σε μια σχέση», αποκαλύπτει ο Παπακαλιάτης

Την ραδιοφωνική εκπομπή του Alpha ''Μια Χαρά'' επέλεξε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης για να «τσαλακώσει» λίγο το προφίλ του, όσον αφορά τις παρασπονδίες που έχει τύχει να κάνει εντός σχέσης.

«Έχω υπάρξει τρίτο πρόσωπο και υπήρξε τρίτο πρόσωπο σε σχέση μου. Βέβαια, δεν πιστεύω στην ύπαρξη του τρίτου προσώπου. Όταν τα δύο πρόσωπα είναι καλά, δεν υπάρχει χώρος για τρίτο. Το τρίτο πρόσωπο είναι δική μας ανακάλυψη».

Αυτό δήλωσε ο γνωστός πρωταγωνιστής, προσθέτοντας πως «Ως άνθρωπος είμαι πολύ εγωιστής, μονομανής και στις σχέσεις μου πολύ ζηλιάρης και κτητικός, σε σημείο που μου έχουν πει 'ήμαρτον'».

Αν και εκείνο το σημείο που αναμένεται να προκαλέσει τα περισσότερα σχόλια είναι το «Δεν νιώθω έτοιμος να γίνω πατέρας, ωστόσο αρκετές φορές νιώθω την ανάγκη να αγαπήσω κάποιον περισσότερο από τον εαυτό μου».

Πηγή:  iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...