Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΣΑΡΑ ΤΖΕΣΙΚΑ ΠΑΡΚΕΡ "Ντρέπομαι να κυκλοφορώ με μπικίνι"


English: Sarah Jessica Parker at the 2009 Trib...
 (Photo credit: Wikipedia)
Η δήλωσή της προκαλεί πραγματικά εντύπωση, μιας και η γνωστή ηθοποιός διαθέτει ένα από τα πιο καλογυμνασμένα και ζηλευτά σώματα του Χόλιγουντ.

Κι όμως η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ (Sarah Jessica Parker) δεν θέλει ούτε ζωγραφιστά να βλέπει τα μπικίνι! Πόσο μάλλον να τα φορέσει! Αναρωτιέστε γιατί;

Η τρομακτική της γνωριμία με τα μπικίνι μαγιό, έγινε το 1994 όταν πόζαρε για πρώτη φορά στο φακό του Στίβεν Μαϊζέλ (Steven Meisel) με ένα μικροσκοπικό λευκό μπικινάκι.

"Ήταν μια από τις πιο αμήχανες στιγμές της καριέρας μου. Ποτέ ξανά δεν είχα φορέσει μπικίνι, ούτε καν όταν ήμουν κοριτσάκι. Κι όπως μπορείτε να συμπεράνετε δεν έχω κυκλοφορήσει από τότε ποτέ στη ζωή μου με αποκαλυπτικό μαγιό, ούτε καν στις ταινίες μου" δήλωσε η ηθοποιός και πρόσθεσε: "Προτιμώ μαγιό σε πιο φαρδιές και ρετρό γραμμές".
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...