Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕΪΡΑ Πριν γίνει γνωστή ντυνόταν από τα παζάρια!

Με αφορμή την κριτική που δέχθηκε ότι φορά ακριβά ρούχα και αξεσουάρ, η Ελένη Φουρέιρα έδωσε συνέντευξη μέσα από την οποία θέλησε να βάλει τα πράγματα στην θέση τους.

Για αρχή, ξεκαθάρισε ότι τα περισσότερα ρούχα της σε κοσμικές της εμφανίσεις είναι «δανεικά» από σχεδιαστές. Μιλώντας στο «OK» δεν δίστασε να παραδεχτεί τις οικονομικές δυσκολίες που βίωνε η οικογένεια της και ότι εκείνα τα χρόνια, πριν γίνει γνωστή, δεν είχαν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους από καταστήματα ρούχων κι έτσι κατέφευγαν στις οικονομικές λύσεις των παζαριών:

«Όταν ήμουν μικρή, η μητέρα μου πήγαινε συνέχεια και μας ψώνιζε ρούχα και παπούτσια από το παζάρι του Πειραιά.

Το πιο ακριβό ζευγάρι παπουτσιών που έχω αγοράσει κοστίζει 400 ευρώ και ειλικρινά θεωρώ ότι είναι κρίμα να δίνεις 1000 ευρώ για ένα ζευγάρι παπούτσια.

Σε πληροφορώ ότι όταν τραγουδούσα με το Μαζωνάκη, φορούσα μια μπλούζα που κόστιζε 25 ευρώ και όλοι μου έλεγαν πόσο πολύ μου πήγαινε».

Όπως και να το κάνεις Ελενίτσα, από το παζάρι look στα 400 ευρώ τα γοβάκια, μεγάλο το άλμα κι ας μην έφτασες στα 1000 ευρώ! Μα τι λέμε; Που ζούμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...