Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Ευδοκία Ρουμελιώτη: «Ζω σε βαρύ πένθος»

«Ζω σε βαρύ πένθος. Δεν έχω ξεπεράσει ακόμα το σοκ. Η μητέρα μου, μια γυναίκα εντελώς υγιής, υπέστη ατύχημα και χάθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη, σε ηλικία 59 ετών», δήλωσε η ηθοποιός Ευδοκία Ρουμελιώτη σε συνέντευξή της, για τον ξαφνικό θάνατο της μητέρας της, ξεκαθαρίζοντας ότι θα κινηθεί δικαστικά για να βρει ποιοι ευθύνονται. «Τόσο εγώ, όσο και ο αδελφός μου αισθανόμαστε ότι έγιναν σοβαρά ιατρικά λάθη, γι’ αυτό νιώθουμε την ανάγκη να οδηγηθεί το θέμα στις δικαστικές αίθουσες. Αν αποδειχθεί ότι οι υποψίες μας είναι βάσιμες και δικαιωθούμε, θα προστατεύσουμε κάποιους άλλους ανθρώπους και εντέλει θα απελευθερωθούμε».

Παράλληλα εξομολογήθηκε ότι ο χαμός της μητέρας της, άλλαξε τη ζωή της. «Ο θάνατος της μητέρας μου, μου άλλαξε τη ζωή. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που δεν αγχώνομαι με τη δουλειά μου, που δε με νοιάζει αν θα κάνω τηλεόραση ή αν θα μου γίνει κάποια πρόταση. Όταν έχεις πονέσει τόσο πολύ με κάτι, δεν έχεις το περιθώριο να ασχοληθείς με ανοησίες. Τότε καταλαβαίνεις ότι εκείνο που προέχει είναι να είναι καλά οι δικοί σου άνθρωποι. Επιπλέον έχω αντιληφθεί ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο και ότι από τη μια στιγμή στην άλλη τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν δραματικά. Γι’ αυτό οφείλουμε καθημερινά να δείχνουμε την αγάπη μας στους δικούς μας ανθρώπους».

Το στήριγμά της αυτές τις δύσκολες ώρες είναι ο αδελφός της αλλά και ο σύζυγός της Νικηφόρος Χαραγκιώνης. «Ο Νικηφόρος είναι ψύχραιμος, αληθινός, εκείνος που κρατά τις ισορροπίες στη ζωή μου και μου προσφέρει την αίσθηση της σιγουριάς. Αντίθετα εγώ ήμουν πάντα φευγάτη και γι’ αυτό δεν μπορούσα να είμαι με άτομο από το δικό μου χώρο», είπε.

Η ηθοποιός έχασε τη μητέρα της το Σεπτέμβριο, δύο μήνες μετά το γάμο της. Η 59χρονη γυναίκα είχε πέσει από τις σκάλες και μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένη στο νοσοκομείο.

Πηγή: Θέμα People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...